HTML

Lovas Lajos írói blogja

Ezen a blogon szeretném bemutatni az írásaimat, regényeimet, azt, hogy éppen min dolgozom, és persze írkálni.

Friss topikok

Linkblog

Új novellán dolgozom

2009.11.23. 10:43 Lovas Lajos

Még két hete álmodtam meg az alapötletet, és ahogy kedvenc szerkesztőm mondta nekem a minap, szerintem nyilván zseniális:) Mármint az alapötlet. Azután hevesen tiltakozott azellen, hogy elmeséljem neki. Mivel láthatóan fáradt volt, ezért megkíméltem, és mivel egykori főnököm a Magyar Szemlénél, Czakó Gábor is azt mondta nekem tizenöt évvel ezelőtt, hogy novella ötletet nem szabad elmesélni, mert akkor sosem írod meg, hát most nem is mesélem el, hanem inkább megírom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lovaslajos.blog.hu/api/trackback/id/tr881545634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása