HTML

Lovas Lajos írói blogja

Ezen a blogon szeretném bemutatni az írásaimat, regényeimet, azt, hogy éppen min dolgozom, és persze írkálni.

Friss topikok

Linkblog

Nyócker

2009.11.26. 12:46 Lovas Lajos

Tegnap este az Indán megnéztem a Nyóckert. Hát mint mondjak, régen kellett volna, de örülök neki, hogy most tettem csak, mert olyan érzésem volt, mintha én írtam volna, és ha mondjuk az Agydobás megírása előtt néztem volna meg, még azzal vádoltam volna magam, hogy plagizáltam Bukarest-Budapest ügyben.

De összegezve: a Nyóckert látni kell!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lovaslajos.blog.hu/api/trackback/id/tr11553738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása